جدیدترین مدلهای آینه دکوراتیو، جدیدترین مدل آینه کاری ساختمان، زیباترین مدلهای آینه دکوراتیو در اصفهان

جدیدترین مدلهای آینه دکوراتیو، جدیدترین مدل آینه کاری ساختمان، زیباترین مدلهای آینه دکوراتیو
امروزه آینه های دکوراتیو یا همان آینه کاری مدرن در مقایسه با آینه کاری سنتی که ویژه تالارها و مساجد بوده در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و جزء لاینفک این صنعت شده است.
از آنجایی که آینه کاری مدرن و آینه های دکوراتیو وارد خانه ها و آپارتمان ها و فروشگاه ها،ادارات و تقریباً هرگونه ساختمانی شده است.


در مقایسه کاری مدرن با آینه کاری سنتی می توان به این نتیجه رسید که آینه کاری مدرن بیشتر از طرح های ساده با قطعات درشت و ابزار خورده و رنگ های متناسب با هارمونی ساختمان استفاده می شود و مختص منازل آپارتمانی، منازل ویلایی و جای جای ساختمان های کوچک و بزرگ می باشد. در صورتی که آینه کاری سنتی مختص مساجد و تالارها و شبه قصر های قدیمی باشد،همچنین قطعات به کار رفته شده بسیار ریز، آینه ها با قطر کم و بیشتر جنبه تزیینی دارند و تقریباً برخلاف آینه کاری مدرن جنبه کاربردی آینه هادر نظر گرفته نشده است.


حال که اهمیت این المان را بررسی کردیم نکته مهم انتخاب زیباترین و چشم نواز ترین آینه کاری ها در استفاده آن در ساختمان ها می باشد. هرچند انتخاب طرح و رنگ آینه های دکوراتیو کاملا سلیقه ای می باشد و هر کس بنا به سلیقه خود دست به انتخاب می زند ولی در انتخاب طرح و رنگ مناسب هر فضا باید با دقت تمام عمل کرد چرا که استفاده بجا و هنرمندانه آینه های دکوراتیو زیبایی بسزایی به محیط می بخشد.


آینه کاری باید مناسب با میزان بزرگی فضای محیط ، نور محیط ،ابعادی که میخواهیم آینه کاری کنیم باشد.
اکنون به معرفی چند نمونه از زیباترین و جدید ترین مدلهای آینه های دکوراتیو میپردازیم.
آینه کاری(آینه دکوراتیو)باطرحهای  منظم مثل لوزی ،مربع،طرح الماس ،طرح درختی،آبشاری…..

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *