قیمت آینه دکوراتیو در اصفهان ،قیمت آینه کاری در اصفهان
در مورد قیمت‌گذاری هر کالا و محصول می توان گفت: رسیدن به موقعیت مطلوب در مقابل رقبا جزء اصول مهم برای رسیدن به سودآوری در کسب و کار می باشد و یک بنگاه اقتصادی باید قادر باشد، قیمت‌گذاری محصولاتش را به گونه‌ای مدیریت کند، که بتواند درآمدهای متناسب با ارزش ارائه شده به مشتری به دست آورد.
در واقع متغیر های پیدا و پنهان بسیاری را باید بررسی کنند تا بتوانند قیمت متناسب و معقول برای کالاهای خود پیدا کنند تا بتوانند هم سودآوری و فروش بهینه داشته باشد و هم مشتریان خود را تشویق و ترغیب به خرید محصولشان نمایند.
از جمله این عوامل موثر می‌توان به نوع صنعت، درجه رقابت،ارزش برند محصول و ویژگی های بازار اشاره کرد. نکته مهم دیگر که یک بنگاه اقتصادی باید مورد توجه قرار دهد،این است که قیمت‌گذاری باید به گونه‌ای باشد که در درازمدت بتواند بازار خود راحفظ نماید و قادر به رقابت با تازه واردها باشد.
قیمت گذاری هر محصول و کالا در چارچوب عوامل موثر بر همان محصول باید بررسی شوند ،که این در مورد آینه های دکوراتیو نیز که یک کالای تزیینی _کاربردی هستند نیز صدق می کند .
در واقع قیمت یک کالا باید توان رقابت با محصولات مشابه را داشته باشد .در مورد قیمت گذاری آینه های دکوراتیو که از آن با عنوان آینه کاری مدرن نیز می توان نام برد، هم در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و جایگزین دکوراتیوی و پوششی دیوار باید توان رقابتی داشته باشند و هم در میان محصولات خود نیز متناسب با نوع و کیفیتشان باشند.
حال به بررسی عواملی می پردازیم که بر روی قیمت گذاری آینه های دکوراتیو موثر می باشد ،از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱. جنس متریال به کار رفته جهت تولید جام آینه هایی که برای تهیه آینه های دکوراتیو استفاده می شود . منطقیست جام آینه هایی که با متریال مرغوب تر تولید می شوند قیمت بالاتری دارند(آینه هایی با روکش پشت آینه از جنس نیترات نقره، دارای محافظ از لعاب مس و ماده‌ای به نام فنزو، که هرچه در صد فنزو بالاتری داشته باشند ،کیفیت بالاتری دارند)
شیشه به کار رفته جهت تولید جام آینه ،که هر چه این شیشه ها صاف و بدون موج باشند آینه هایی با کیفیت بالاتری خواهیم داشت.

۲. ضخامت آینه، آینه ها در ضخامت های ۳ میل،۴میل،۵میل و ۶ میل تولید می شود.

۳. نوع تراش آینه تراش ،آینه ها بین نیم تا دو سانت تراش میخورند ،که تراش آینه ها در واقع باعث نازک تر شدن لبه های انتهایی آینه ها شده و این مانند منشور عمل می کند که به شکیل شدن آینه ها کمک بسزایی می کند.

۴. رنگ آینه، آینه ها در رنگ های نقره ای( سفید)، برنز دودی، طلایی،مسی تولید می‌شوند. در واقع به تناسب فرآیندی که روی جام آینه ها انجام می‌شود تغییر رنگ پیدا میکند و قیمت متفاوتی به آینه ها می دهد.

۵. نصب و چسب نصب،نصب آینه ها نصب توسط نصاب حرفه‌ای و چسب به کار رفته مرغوب و مخصوص آینه چرا که چسبهایی که حاوی اسید باشند به مرور باعث خورندگی آینه می شود و زیبایی و درخشندگی آن را از بین می‌برد.

مجموعه آینه دکوراتیو رجبی سعی بر آن دارد تا با ارائه‌ی قیمت های متناسب و معقول و تولید آینه های باکیفیت چه از نظر جنس و متریال و چه از نظر نصب، رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم نماید و قادر باشد ، فروش بالا را جایگزین قیمت بالا، غیر منطقی و نامتناسب نمایند .
تا مشتریان عزیز با اطمینان از تناسب منطقی میان قیمت و کیفیت محصول ،خرید آسوده خاطری داشته باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *