نکاتی که هنگام خرید آینه های دکوراتیو باید به آن توجه کنید:

۱.طرح ،رنگ و مقیاس متناسب  آینه دکوراتیو با محیط

۲.کیفیت ،جنس ،تراش و برش مناسب آینه دکوراتیو

۳.کیفیت نصب و چسب مناسب آینه دکوراتیو

۴.قیمت مناسب و معقول

در تشریح موارد بالا میتوان گفت:

پس از انتخاب قسمتی از خانه که میخواهیم آینه دکوراتیو روی آن نصب کنیم با توجه به متراژ، آینه مناسب از نظر طرح و رنگ را انتخاب می کنیم، که در این زمینه می توان با مشاهده نمونه کارها و طبق سلیقه خود انتخاب درست را انجام داد.

از آنجایی که آینه ها باعث تلالو نور و درخشش می‌شوند، می‌توان گفت آینه ها هوشمندانه‌ترین انتخاب به عنوان عنصری دکوراتیو هستند  که البته در انتخاب آن  با تدبیر وظرافتمندانه باید عمل کرد.

وقتی رنگ و طرح را انتخاب کردید مسئله اساسی تر اطمینان از کیفیت آینه انتخابی است، آینه باید از متریال مرغوب تهیه شده باشد و همچنین برش و تراش مناسب و دقیق داشته باشد تا شفافیت و زیبایی خود را به تمام معنا داشته باشد و به مرور دچار خط و خش نشود.

پس از این نوبت به اطمینان از کیفیت نصب می‌رسد،از  آنجایی که آینه‌ها ظریف و حساس می باشند در نتیجه نصب آینه های دکوراتیو کاریست که باید کاملاً تخصصی انجام شود ،چرا که حتی اگر از بهترین نوع آینه استفاده کنیم ولی نصب آینه ها به درستی انجام نشود، نمی تواند دکوراسیونی زیبا به وجود آورد .

علاوه بر چینش درست آینه ها طبق الگوی برش سی ان سی در کنار هم استفاده از چسب مناسب امری مهم و اساسی است چرا که اگر چسبی که به کار می رود، مخصوص آینه نباشد به دلیل اینکه چسب های دیگر حاوی اسید می‌باشد، به مرور باعث خورندگی آینه می‌شوند ،چرا که اسید این چسب ها با جیوه پشت آینه واکنش داده و آینه ها زیبایی خود را از دست می‌دهند ،پس اطمینان حاصل نمایید چسبی که به کار میرود چسب مخصوص آینه باشد تا سالیان سال آینه های دکوراتیو کار شده ،جلوه زیبای خود را حفظ کنند.

در آخر می‌توان گفت پس از بررسی کیفیت جنس آینه، تراش، برش و نحوه نصب آن، بررسی قیمت آینه ها امری منطقی و ضروری است ،که مسلماً باید هزینه‌ای که بابت خرید و نصب آینه ها می پردازیم کاملاً معقول و منطقی باشد و این حق مسلم مشتری است، که در مورد ارائه کنندگان این خدمات مطالعه و بررسی نماید و موردی مناسب را انتخاب نماید که به بهترین شکل رضایت خاطر را به وجود آورد.

مجموعه تولیدی آینه های دکوراتیو رجبی، در زمینه تولید ،طراحی و نصب آینه های دکوراتیو در اصفهان، با بروز ترین دستگاه های تراش و برش با ارائه بهترین کیفیت آینه های دکوراتیو، چه از نظر جنس آینه ، برش و تراش آنها و چه از نظر کیفیت نصب توسط نصابان حرفه ای و همچنین مناسبترین قیمت، آماده خدمتگزاری به شما عزیزان دوستدار زیبایی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *