*سوالات متداول در مورد آینه های دکوراتیو(صفر تا صد آینه های دکوراتیو)*

اجرای آینه های دکوراتیو در منزل، محل کار و هر فضایی شبیه معجزه عمل می‌کند آینه های دکوراتیو با افزایش نور محیط،زیبایی و درخشش خاصی به محیط می بخشند. و بی دلیل نیست که در سال‌های اخیر جزء جدا ناشدنی صنعت ساختمان محسوب می شود.
زیبایی، خاص بودن، مقرون به صرفه بودن نسبت به دیگر مصالح دکوراسیونی،قابلیت طراحی و نصب در ابعاد،رنگ و طرح های مختلف از ویژگی های منحصر به فرد آینه های دکوراتیو می باشند .
حال به بررسی سوالاتی می پردازیم که اصولاً کسانی که تصمیم می گیرند از این عنصر زیبا را در قسمتی از فضای ساختمان خود اجرا کنند، با آن مواجه می‌شود :

۱.کدام محیط یا فضا مناسب‌آینه کاری است،
در توضیح می توان گفت هر محیطی و فضایی می تواند با آینه کاری زیباتر، روشنتر و خاص تر باشد.
آینه کاری در لابی ساختمان، راهروها،راه پله ها، ورودی ساختمان، اتاق خواب ،سالن پذیرایی،سقف،ستونها و سرویس بهداشتی قابل اجرا می باشد.
نکته حائز اهمیت این است که آینه کاری باید با ابعاد محیط متناسب باشد و رنگ و طرح انتخابی با هارمونی محیط همخوانی داشته باشد.

۲.روی چه سطوحی میتوان آیینه‌کاری کرد:
آینه کاری روی چوب ام دی اف ،کاغذ دیواری، دیوار رنگ شده و گچی و هر سطح صاف،هموار و محکم میتوان انجام داد(بهتر است اگر قسمتی از دیوار با پوشش کاغذ دیواری را برای آینه کاری انتخاب کرده ایم ،دقیقا همان قسمت را قبل از آینه کاری بتراشیم تا از نصب محکم آینه ها اطمینان حاصل نماییم)
۳.آیا آینه کاری با هر ابعادی قابل سفارش می‌باشد؟
بله،با هر ابعادی میتوان آینه هارا با دقیق ترین دستگاههای برش آینه،برش می زنند و سپس تراش میخورند.
۴.آیا کیفیت آینه های دکوراتیو متفاوتند؟
در بحث کیفیت آینه ها دکوراتیو قبلاً به تفصیل صحبت کرده‌ایم.حال در اینجا به طور خلاصه می توان گفت آینه ها هم در مورد شیشه به کار رفته و هم در مورد روکش پشت آینه ها متفاوت می باشند. و این باعث تفاوت در طول عمر مفید آنها می‌شود.
همچنین تفاوت در متریال به کار رفته در تولید آینه ها ایجاد تمایز در کیفیت آینه ها از همان ابتدای تولید نیز می‌شود و این تفاوت وقتی محسوس‌تر است، که آینه های با کیفیت متفاوت را در کنار هم قرار دهیم و شفافیت و صاف و هموار بودن آن ها را باهم مقایسه کنیم.
۶. نصب آینه های دکوراتیو به چه صورت است؟
نصب آینه ها باید با دقت و ظرافت کامل انجام شود و با استفاده از چسب مرغوب مخصوص آینه، انجام شود چرا که حتی اگر با کیفیت ترین آینه های دکوراتیو را طبق الگوی صحیح نصب نکنیم، نمی‌توانند جلوه زیبایی از آینه های دکوراتیو را به نمایش بگذارد.
و در مورد چسب به کار رفته برای نصب باید از چسب مرغوب و مخصوص آینه استفاده کرد، تا هم نصب ایمنی و محکم داشته باشیم و هم فاقد اسید باشد و به مرور باعث خورندگی جیوه پشت آینه نشود.

 

مجموعه آینه دکوراتیو رجبی (واقع در اصفهان خیابان امام خمینی خیابان درخشان روبروی کوچه ۳۲) با به روز ترین دستگاههای برش و تراش، سعی بر آن دارد با تولید آینه های دکوراتیو با کیفیت و ارائه خدمات نصب به بهترین شکل، در خدمت هموطنان عزیز باشد.
جهت مشاوره، استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما تماس تماس بگیرید:
۰۹۹۲۵۵۳۱۶۰۲-۰۹۱۳۱۲۹۹۷۱۸

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *