آینه کاری مناسب هر فضا

در کدام قسمت های منزل میتوان آینه کاری کرد یا در واقع آینه های متناسب با هرقسمت در منزل کدامند؟

جالب است بدانیم که آینه کاری مدرن با ارائه مدل های متنوع و زیبا از آینه های دکوراتیو این امکان را به وجود آورده است که می توانیم بگوییم در همه جای دکوراسیون منزل می توان از آینه های دکوراتیو استفاده کرد.

از آشپزخانه که قلب خانه است گرفته تا راهرو و ورودی و سالن و حتی سرویس بهداشتی، سقف ،ستون ها و … فقط باید در نظر داشت که آینه انتخابی متناسب هر قسمت از فضای خانه باشد تا بتواند هارمونی مناسب با دیگر وسایل را داشته باشد، چراکه انتخاب نادرست آینه متناسب با هر فضا نه تنها زیبایی به محیط نمی بخشد بلکه اثر عکس پیدا می کند.

حال گام به گام در یک خانه به کاربرد آینه های دکوراتیو در قسمت های مختلف می پردازیم.

۱. لابی ساختمان :امروزه استفاده از آینه در لابی ساختمان رواج پیدا کرده که همه اهالی ساختمان می توانند هنگام رفت و آمد از زیبایی آن استفاده کنند.

۲. ورودی منازل :اگر می‌خواهید ورودی خانه تان باشکوه و زیبا باشد می توانید از آینه های دکوراتیو مناسب با این قسمت استفاده کنید چرا که ورودی منزل  نگاه اول مهمان را در ابتدای ورود به خود جلب می کند  و اگر دلنشین باشد در واقع گویای سلیقه میزبان می باشد، پس دکوراسیون ورودی منازل نقش مهمی در خانه دارد و آینه کاری در کنار نور پردازی مناسب جلوه بسیار زیبایی به محیط می دهد.

۳.راهرو ها دارای عرض کمی هستند و بنابراین با نصب آینه دکوراتیو در طول راه رو به عریض تر دیده شدن آن کمک می کند استفاده از آینه های بدون فریم در راهروها نور فضا را دو چندان میکند.

۴.سالن پذیرایی :تزیین سالن پذیرایی با کمک آینه ها روش ساده و جالبی است که هم محیط سالن را بزرگتر نشان می دهد و هم باعث روشنتر شدن آن میشود. می توانید با کمک آینه های دکوراتیو و ایده های خلاقانه محیط سالن را که مرکز اصلی خانه است را به محیطی گرم و صمیمی تبدیل کنید،که آینه کاری روی دیوار بیشترین کاربرد را دارد.

و بنا به سلیقه خود می توانید از طرح و رنگ های مختلف استفاده کنید.

۵. آشپزخانه:آینه های دکوراتیو  را به عنوان یک بین‌کابینتی نیز می توان استفاده کرد که نه تنها باعث روشن تر شدن آشپزخانه میشود ،زیبایی خاصی به این فضا می‌بخشد .این کار باعث می شود که محیط آشپزخانه از سادگی خارج شود و دیگر شکل یکنواختی نداشته باشد، در ضمن باید از آینه های دکوراتیو مرغوب با نصب صحیح در آشپزخانه استفاده کرد تا ماندگاری آنها را بالا برد. در کنار آینه دکوراتیو که در آشپزخانه استفاده میکنیم با نورپردازی ماهرانه می توانیم زیبایی شگفت‌انگیزی به آشپزخانه بدهیم .

۶.اتاق خواب: هر اتاق با هر مدل چیدمانی که دارد با استفاده از آینه های دکوراتیو می توان زیبایی آن را دو چندان کرد به شرطی که
به شرطی که اندازه و ابعاد آینه انتخابی با دیگر وسایل اتاق هماهنگی داشته باشد. آینه های تراش خورده شفاف با اشکال هندسی و رنگهای متفاوت به عنوان پوششی زیبا برای قسمتی از دیوار اتاق خواب می توانند زیبایی منحصر به فردی برای اتاق خواب ایجاد کند .

۷. سرویس بهداشتی: به دلیل مرطوب بودن این محیط نکته مهم و اساسی اینکه باید آینه انتخابی از جنس مرغوب باشد و همچنین چسبی که برای نصب به کار می‌رود باید مناسب باشد تا رطوبت به مرور باعث خورندگی آینه نشود و البته نقش آینه در زیبایی دکوراسیون دستشویی بسیار موثر است و در انتخاب آینه سرویس بهداشتی باید ابعاد آینه متناسب با اندازه سرویس بهداشتی باشد، جنس آینه، طراحی ، مدل ، رنگ و قابلیت شستشو بودن آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

۸. سقف منزل: از جمله کارهایی که می‌تواند به زیبایی خانه کمک کند استفاده از آینه های دکوراتیو در سقف خانه است که به آن آینه کاری سقفی گفته می‌شود که نه تنها حس رمانتیک و زیبایی به خانه می بخشد ، باعث مرتفع دیده شدن دیوارها و روشن تر شدن خانه می‌شود. که البته نصب آینه روی سقف نیاز به مهارت خاصی دارد و باید ایمنی منزل تامین گردد.

۹.ستون ها: ستونهای به کار رفته در ساختمان را می‌توان به وسیله آینه های دکوراتیو به بهترین شکل تزیین کرد، شاید بتوان با ابزار دیگری هم ستونها را تزیین کرد ولی آینه ها با ویژگی های منحصر به فردی که دارند( افزایش نور محیط و بزرگتر دیده شدن محیط)  به نظر انتخاب هوشمندانه تری هستند.

۱۰.  درب کمد ها: با قرار دادن کمدها در اتاق ها ناچاراً فضای  اتاق کوچک تر می شود که می‌توان با نصب آینه های دکوراتیو روی درب کمد ها تا حدودی این مشکل را برطرف کرد یا اینکه وقتی فضای جداگانه ای نداریم تا یک آینه همراه با میز درآن قرار دهیم می توانیم یک آینه قدی روی درب کمد نصب کنیم، که می‌توان این کار را خلاقانه تر انجام داد و همراه با  آینه قدی چند تکه کوچکتر آینه دکوراتیو نیز بکار برد و زیبایی خاصی به اتاق بخشید .

حال که موارد استفاده آینه را در خانه بررسی کردیم به جاست که موارد استفاده آینه های دکوراتیو را در محیط های خارج از خانه نیز بررسی کرد به کار بردن آینه های دکوراتیو علاوه بر خانه در محیط هایی همچون فروشگاهها، تالارها، رستوران ها، هتل ها و آرایشگاه ها زیبایی چشمگیری به این محیط ها می بخشد و باعث ایجاد رونق در کسب و کار در این محیط ها می شود.

مجموعه تولیدی آینه دکوراتیو رجبی با بروز ترین دستگاهای تراش و برش آینه ،در زمینه طراحی ،تولید و نصب انواع آینه های دکوراتیو آماده خدمت رسانی می باشد.

جهت مشاوره.استعلام قیمت وثبت سفارش با ما تماس بگیرید09131299718-09925531602

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *