۶ مرحله اصلی تولید آینه دکوراتیو:

۱. طراحی آینه های دکوراتیو

۲.برش آینه ها

۳. لب زنی و تراش آینه ها

۴.شست و شوی آینه ها

۵. کنترل کیفیت

۶.بسته بندی

۱. طراحی آینه های دکوراتیو:

پس از انتخاب طرح توسط مشتری،طرح مورد نظر بوسیله برنامه کامپیوتری طراحی میشود و وارد حافظه دستگاه برش cnc می‌شود.

2.برش آینه دکوراتیو:

در ابتدا جام آینه که در ابعاد بزرگ تر می باشند روی دستگاه برش قرار می‌گیرد و با وارد کردن ابعاد و طرحی که در حافظه دستگاه موجود می باشد،جام برش میخورد.پس از برش قطعه های آینه با دست جدا سازی میشوند.

۳.لبه زنی و تراش آینه:

پس از مرحله برش،آینه ها بسیار تیز و برنده هستند،همه اضلاع قطعه های آینه‌ای با دستگاه لبه زنی می‌شوند،تا ازحالت تیز و برندگی خارج شوند و سپس تراش میخورد .تراش(پخ)آینه ها معمولاً بین ۰/۷ تا ۱/۵ سانت انجام می شود،که با این تراش آینه ها جلوه بسیار زیباتری پیدا می کند ،در واقع با این تراش لبه انتهایی قطعه ها نازک تر می شود و دارای زاویه می‌شوند که مانند منشور عمل می کند که باعث درخشندگی و شکیل شدن آینه ها می شود.

۴.شست و شوی آینه ها:

پس از لب زنی و تراش به دلیل پودر سنگ موجود در دستگاه تراش روی آینه ها به اصطلاح سفیدک میزند که در این مرحله با دستگاه شستشو آینه ها شسته می شود.

۵.کنترل کیفیت:

در این مرحله آینه ها از نظر خط و خش و هرگونه ایراد بررسی می‌شوند آینه های معیوب جداسازی می‌شوند.

۶.بسته بندی آینه ها:

در این مرحله آینه ها طبق الگوی برش بسته بندی می شوند ویک پرینت نیز از الگوی برش روی بسته قرار داده می‌شود که دراین مرحله آینه های دکوراتیو  آماده نصب می باشد.

مجموعه تولیدی آینه دکوراتیو رجبی در اصفهان با سعی و تلاش خود برآن است تا با دقت و همت هرچه تمام آینه های دکوراتیو را با بهترین کیفیت تولید و عرضه نماید.الویت این مجموعه رضایت خاطر شما مشتریان عزیز است .